Прашања и одговори

Дали треба да креирам профил за да направам нарачка?

Не, се што ви треба е да внесете информации за достава и плаќање. Препорачуваме да се претплатите за да бидете во тек со нашите новости и да слушнете за нашите идни производи и попусти пред сите други.

Ја заборавив мојата лозинка: што да правам?

Само кликнете на “ја заборавивте лизинка?” на страницата за најавување и внесете ја вашата е-маил адреса. Ќе ви стигнат инструкции како да продолжите понатаму.

Сè уште не сум ја добил нарачката. Што се случува?

Прво, проверете дали ја примивме вашата нарачка безбедно со најавување на вашата сметка. Проверете го статусот на нарачките во вашта историја на нарачки. Веднаш штом ја процесираме нарачката, вам ви стига мејл за успешна нарачка.
Доколку не сте ја добиле нарачката во рок од 5 дена, ве молиме контактирајте не на [email protected]
Сигурно настанала некаква грешка.

Политика за вратен продукт

Пред да направите враќање, ве молиме проверете дали ги исполнувате следниве услови:
Вие ја примивте вашата нарачка во последните 14 дена,
Вашиот производ е неискористен и сè уште е во првобитна состојба и пакување.

Ако производот е испорачан со ознака, тој не смее да се отстрани. Ако ознаката е отстранета, вратената ставка повеќе нема да биде во согласност со нашата политика за враќање и нема да ви биде вратена.

Откажување и размена

Доколку не сте целосно задоволни од вашата нарачка и сакате да добиете поврат, ве молиме испратете ни е-маил на [email protected]
Ќе се потрудиме целосно да ви помогнеме.