FAQ
Jo! E tëra që ju duhet është një adresë e-mail për të bërë një porosi. Ne ju rekomandojmë të regjistroheni për të qëndruar të azhurnuar në lidhje me lajmet tona dhe të dëgjoni për produktet tona të ardhshme para kujtdo tjetër.
Sidoqoftë, ju mund të vendosni porositë tuaja dhe t’i gjurmoni ato si mysafirë dhe të krijoni një llogari kur të ndjeheni si ajo. Ju lutemi vini re se çdo porositje e vendosur si mysafir nuk do të shfaqet në historikun tuaj të porosive nëse krijoni një llogari më vonë.
Thjesht klikoni në “harruar fjalëkalimin tuaj?” lidhni në faqen e hyrjes dhe shkruani adresën tuaj të emailit. Do të merrni një email për të rivendosur fjalëkalimin tuaj. Ju lutemi kontrolloni dosjen tuaj spam / junk nëse nuk e merrni emailin pas 15 minutash.
Ju jeni ridrejtuar në një faqe të konfirmimit të pagesës kur pranimi i pagesës tuaj. Pastaj do të merrni një email konfirmimi me përmbledhjen e porosisë tuaj. Ju lutemi kontrolloni dosjen tuaj spam / junk nëse nuk merrni një email pas 15 minutash. Përndryshe, ju lutemi dërgoni me email shërbimin tonë të klientit në adresën e mëposhtme: [email protected] dhe shënoni numrin tuaj të porosisë.
Së pari, kontrolloni që kemi marrë porosinë tuaj në mënyrë të sigurt duke hyrë në llogarinë tuaj. Ju do të gjeni statusin e porosisë tuaj në historinë e porosive. Sapo të dërgojmë porosinë tuaj, ju do të merrni një email ose një tekst nga partneri ynë i logjistikës (La Poste) me një numër përcjellës. Nëse porosia juaj nuk ka mbërritur pas 10 ditësh pune, ju lutemi dërgoni me email shërbimin e klientit në [email protected], duke thënë numrin tuaj të porosisë dhe numrin e ndjekjes.
Pasi të keni bërë pagesa dhe të merrni emailin tuaj të konfirmimit, nuk mund të anuloni porosinë tuaj. Sidoqoftë, ju mund t’i ktheni artikujt pas marrjes për sa kohë që i përmbushni të gjitha kushtet tona të politikave të kthimit. Ju jeni përgjegjës për tarifat e kthimit.
Për të anulluar porosinë tuaj, thjesht dërgoni një email tek “.” Ne nuk mund të shtojmë një artikull në një mënyrë paraprake, por ndjehemi të lirë të vendosim një porosi të re për çdo pjesë tjetër që dëshironi. Ju lutemi shikoni Politikën tonë të Kthimit dhe Rimbursimeve për informacione të mëtejshme.
Para se të bëni një kthim, ju lutemi kontrolloni që i plotësoni kushtet e mëposhtme:
Ju e morët porosinë tuaj brenda 14 ditëve të fundit,
Produkti juaj është i papërdorur dhe është akoma në gjendjen dhe paketimin e tij origjinal.
Nëse produkti është dorëzuar me një etiketë, ai nuk duhet të hiqet. Nëse etiketa është hequr, sendi i kthyer nuk do të përputhet më me politikën tonë të kthimit dhe nuk do të kthehet.
Ne kemi kujdesin më të madh për cilësinë e produkteve tona. Sidoqoftë, nëse vini re se një produkt që keni porositur është i gabuar ose i dëmtuar, ju lutemi kontaktoni shërbimin tonë të klientit duke thënë arsyen e kthimit me një foto si provë në adresën e mëposhtme të postës elektronike: [email protected]
Ju lutemi jepni sa më shumë informacione të jetë e mundur, në mënyrë që të kuptojmë arsyen e kthimit tuaj ose fajin që keni gjetur në produktin që po riktheheni.
Nëse shërbimi ndaj klientit konfirmon se produkti është i gabuar, ne do t’ju dërgojmë një kupon të kthimit falas dhe do të paguajmë tarifat e kthimit. Ju duhet të shtypni formularin dhe të vizitoni postën tuaj më të afërt. Nëse nuk është në dispozicion, ne do t’ju kthejë menjëherë.
Pasi të kemi marrë kthimin tuaj në përputhje me politikën tonë të kthimit, kthimi juaj do të lëshohet në metodën origjinale të pagesës. Ne do t’ju kthejë brenda 14 ditëve nga marrja e paketës tuaj.
Do të merrni konfirmimin e postës elektronike duke deklaruar se rimbursimi juaj ka përfunduar. Ju mund të shikoni rimbursimin tuaj në llogarinë tuaj bankare ose në llogarinë Paypal brenda disa ditësh në varësi të bankës tuaj.
Nëse nuk jeni plotësisht të kënaqur me porosinë tuaj dhe doni një rimbursim, ju lutemi na dërgoni me email në: [email protected]
Ne do të rimbursojmë artikullin tuaj pas marrjes së porosisë tuaj. Ju jeni përgjegjës për tarifat e kthimit.